onsdag 9 december 2009

inspirerande

Tre fina och inspirerande stassar, totalt olika men som sagt fina. Missmatchningen med blommig klänning och fuskpäls i leopard är genialisk....eller så är det så simpelt som att damen som bär kläderna ser ut som en världsvan fransyska med total koll. Nått är det för fint ser det ut. Tjejerna här under har ganska enkla stilar men har ändå lyckats tvista till det personligt och för mig tilltalande. Skönt med lite inspiration att drömma sig bort med. Jag känner mig av olika anledningar lite låst i mina kläder just nu, det släpper nog snart. En rejäl rensning av oanvändbart och det jag ledsnat på brukar hjälpa. Känner på mig att det blir en storrensning ;-) Rapport följer. 

4 kommentarer:

Bertie sa...

Klädbytardag kanske, du kan få tillbaka din blåa fina skjorta som jag har lånat ;-)

Garderobenmin sa...

Bertie - kanske det :-) Men jag tror att problemen ligger på en annan nivå.....en ännu hemlig ;-)

Garderobenmin sa...

Bertie - föresten, den sista stilen med jeans och kavaj, den är väl du i ett nötskal.

B sa...

Jepp, thats me (med mammelucker, halsduk, kappa och mössa över fram till april :-)