lördag 26 december 2009

en julig afton

Som min käre far brukar säga....och kanske inte bara han, nu har vi firat en värdig jul. 
Godast; Makens mormors fatost. 
Roligast; Kiddets totala skräckblandade glädje när hon såg tomten genom fönstret.
Bästa klappen: En Palmgrensväska, rotting and all. Min Make han vet han, utan att jag behöver säga ngt alls. Koll liksom.
Finast; Svägerskans mage, proppfull med bebbe ;-)
Skönast; Att hoppa ur min fina klänning fr Whyred och krypa i mina nya mammabrallor fr Polarn&Pyret. Maken har köpt dem till mig och i dem kommer jag att bli hans alldeles egna polakgris-mumin ;-) Klänningen matchade jag med en gammal present fr Maken, ett 20-talshalsband med lilagrå pärlor.


4 kommentarer:

Frida sa...

supertjusig klänning! Men jag förstår att mysbrallorna var skönare...

Garderobenmin sa...

Frida - tack snälla, jag kände mig fin i den. I mysbrallorna känner jag mig mer......hollaballoig, typ ;-)

Gunilla sa...

Underbart smycke!

Garderobenmin sa...

Gunilla - visst är det. I löööv it. Gamla smycken är det bästa.