lördag 12 december 2009

avsöjanden

Hos fraidi.blogspot.com/ hittade jag en utmaning för ganska länge sedan, om att berätta tio okända saker om sig själv. Ni som känner mig väl har nog koll på det mesta, nästan ;-) 

ett
Jag är gravid!!!
två
ostron och champagne är något av det bästa jag vet (går dock inte just nu ;-)
tre
Jag älskar, älskar älskar att få presenter.
fyra
Att bo på hotel ligger även högt upp på gilla-listan
fem
Jag är utbildad museiolog och konstvetare
sex
Jag har bla bott i Brighton, Winterthur (Schweiz), Umeå och Linköping
sju
men tror egentligen att jag vill bo i Stockholm (på ett sånt där suckande önskevis)
åtta
och jag har hittills haft 18 bostäder
nio
min "tillflykts-karriär" som jag drömmer om när livet är för hektiskt och jävligt är florist
tio
En av mina drömmar är att driva ett galleri.....tror jag

13 kommentarer:

Linda K sa...

ÄR DU GRAVID!? Men hurra och grattis vad kul!!!! :D

Garderobenmin sa...

LindaK - Tack! Jihoo!

Birgitta sa...

Grattis, va kul! När?

Birgitta sa...

Ja du, alla dessa behöver du ju inte visa! Där ser du jag komenterar inte hos dig så ofta men jag har hängt här rätt länge nu, trivs här.//Birgitta

Garderobenmin sa...

Birgitta - Tack! Beräknad ankomst i juni. Kul att du gillar mitt lilla space i cyber!

Intressesmurfen sa...

Grattis, grattis!! Så kul med bebis.

Garderobenmin sa...

Intressesmurfen - Tack! Det känns toppenkul!

Att ha det gott sa...

STORT Grattis

Garderobenmin sa...

AHDG - tack snälla. Vad roligt det var att berätta när jag får så fina grattis.

Anonym sa...

Grattis till er båda! Kramar från Jonssons i Överhörnäs

Gunilla sa...

Jättegrattis! :)

Garderobenmin sa...

LaFamilia - tack! Det blir toppen att ses i jul! Kram.

Garderobenmin sa...

Gunilla - Tusen tack!